تاریخچه موتور چهارچرخ از کجاست؟

بعد از توضیح دررابطه باتاریخچه به توضیح موتورچهارچرخ 125 سی سی پاسار atv مخفف کلمه ی all-terrain vehicle (وسیله ی همه جا رو)است که نخستین بار در ژاپن ساخته شد به منظور رفتن از مزرعه به شهر و عبور از نواحی کوهستانی زیرا در فصول بارانی این راه ها غیر قابل عبور برای اتومبیل های معمولی بود.
ATVهایی که سه چرخ داشتند پیوسته ارتقاع کیفی پیدا کردند و استفاده از آنها بیشتر شد تا جایی که کارخانه های ژاپنی دریافتند که ATV میشه فروخته بشه به آمریکاییها.
اولین بار ATV در حدود سال 1970 وارد آمریکا شد و به عنوان وسیله ای فروخته شد که طراحی شده برای به هیجان آوردن راننده اش.
سه دهه بعد اولین ATV با تمرکز بر off-road توسط شرکت Honda’s US 90 ساخته شد.

موتور چهارچرخ 125 سی سی لاستیک بزرگ مدل  از دیگر محصولات منحصر به فرد این کمپانی معروف میباشد که نسبت به موتور چهارچرخ 125 سی سی مدل خفاشی جترو یک تفاوت اساسی دارد و آن ابعاد و اندازه لاستیک ها میباشد

مزیت های موتور چهارچرخ 125 سی سی لاستیک بزرگ مدل جترو :

رانندگی کردن با این موتور چهارچرخ 125 سی سی لاستیک بزرگ 125 سی سی بسیار ساده بوده و میتوان به سادگی آن را در معابر و پیچ ها کنترل کرد که همین امر باعث شده برای تمامی سنین مناسب باشد. امنیت بالایی که این مدل دارد باعث شده طرفداران بسیار زیادی را در سراسر جهان پیدا کند.

موتور های چهارچرخ  به صورت عمده از کشور چین به ایران وارد می‌شوند و دارای پیشرانه‌هایی به حجم 50، 110، 125، 250 و 350 سی‌سی هستند.

توانایی حمل دو نفر نیز از دیگر مزیت های این چهارچرخ محسوب میشود که امکان همسفر داشتن و لذت بردن از یک سفر عالی را برای شما فراهم میکند.

ویژگی های فنی این محصول عبارتند از:

سیستم تعلیق قوی

محفظه حمل بار

پیشرانه های چهار زمانه

قدرت کشش یا حمل  120کیلوگرم

نیرومحرک زنجیری

پیچ تنظیم سرعت

صفحه کیلومتر شمار دیجیتال

دارای لاستیک تیوب لکس

انجین 125 لاستیک بزرگ

حداکثر حمل نفر دو نفر

بهترین جنس چینی درجه یک

دارای فنر بندی بسیار نرم

استارتی, اتومات بدون کلاچ

دنده عقب دار

موتورساحلی،موتورتفریحی،موتورورزشی